Might and Magic VI: The Mandate of Heaven – Reinventarea unei serii clasice

Nici nu ştiu cum să încep să vorbesc despre probabil seria mea preferată de jocuri care mi-a marcat copilăria. Might and Magic a avut întotdeauna şarmul său aparte, fiind un jucător în propria ligă din punct de vedere al poveştii care combină elemente fantasy cu subtext SF. A fost o perioadă în care această serie era omniprezentă în peisajul jocurilor RPG, chiar în ciuda multiplelor probleme tehnice sau al poveştii care nu era chiar pe gustul tuturor şi care nu se lua mereu foarte în serios. Cu toate acestea, universul Might and Magic a dat naştere uneia dintre cele mai populare serii de jocuri de strategie: Heroes of Might and Magic.

Când eram mic ştiu că jucasem Might and Magic VIII: Day of the Destroyer şi mi-a plăcut foarte mult. Ştiam despre cele care au venit înainte dar a durat mult timp până am reuşit să le găsesc la noi în ţară. Erau destul de greu de obţinut pentru că la noi nu erau foarte populare, deci nu le găseam nici măcar piratate. Era o copie de Might and Magic VI care circula la un moment dat cu sunetele traduse în rusă şi cu o parte mare dintre filme şi chiar sprite-uri scoase (toate personajele de pe ecran erau mereu orientate către cameră, deoarece restul orientărilor lipseau). În cele din urmă, când eram în clasa a VIII-a, am găsit la magazin un pachet de la Ubisoft care conţinea Might and Magic IV, V, VI şi VII şi l-am cumpărat pe acela. Am ţinut foarte mult la acel pachet şi încă îl mai am.

 

Fii primul care comenteaza!

Lasă un comentariu.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.